Науково-педагогічна практика є комплексним процесом підготовки аспірантів до майбутньої професійної діяльності, яка покликана забезпечити формування професійно-педагогічних умінь і навичок у навчально-виховній роботі та здобуття аспірантом високого рівня педагогічних компетентностей.
Науково-педагогічна практика – це комплексний процес, в якому здобувачі третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти виконують відповідні завдання у межах освітньої програми; це багатогранний, органічний процес професійної, психолого-педагогічної та методичної підготовки майбутніх викладачів вищої школи, який дозволяє синтезувати теоретичні знання та практичний педагогічний досвід, теоретичну фахову підготовку аспіранта та майбутню викладацьку діяльність, а також створює можливості для формування готовності майбутніх науково-педагогічних працівників до проведення навчально-виховної роботи зі студентами/аспірантами, потреб здобувати і застосовувати нові теоретичні та методичні знання з одночасним засвоєнням педагогічного досвіду.
Методичні рекомендації до виконання практичних робіт для аспірантів
за освітньо-науковою програмою «Екологічна геологія мінеральних ресурсів»:
ОК 1.3 Методологія наукових досліджень
ОК 2.1 Геологічні Методи дослідження у науках про Землю
ОК 2.2 Планування та аналіз результатів наукового експерименту в галузі наук про Землю
ВК 1.1 Геологія металевих і неметалевих корисних копалин України
ВК 1.2 Екологія надрокористування